OBSADA "OPOWIEŚCI Z NARNII" WSPOMINA "KSIĘCIA KASPIANA" NA 10-LECIE

16 maja 2018 roku minęło 10 lat od amerykańskiej premiery filmu - "Opowieści z Narnii: Książę Kaspian".


Z tej okazji, William Moseley, odtwórca roli Piotra Pevensie, opublikował na Twitterze poniższy wpis:

"Dziesięć lat temu Książę Kaspian miał swoją premierę. Opowieści z Narnii to najpiękniejsze doświadczenie w moim życiu. Największe marzenie stało się prawdą. Jestem bardzo dumny z pracy, którą wykonaliśmy w tych filmach. Zawarliśmy przyjaźnie i one nadal trwają."

Niedługo później tweeta umieściła także odtwórczyni Łucji Pevensie, czyli Georgie Henley:

"Dziękuję również wam wszystkim, którzy uwielbiają oglądać filmy o Narnii. Czuję się niewiarygodnie szczęśliwa, że byłam częścią czegoś, co sprawia ludziom tyle radości. Któregoś dnia, spróbuje wyrazić słowami, jak dużo zabawy było przy ich realzacji. To było naprawdę cudowne."

Na koniec tweeta zamieścił Ben Barnes, odtwórca Księcia Kaspiana:

"10 LAT temu Książę Kaspian wszedł do kin. Jaka to była niezwykła przygoda; Jestem wdzięczny wszystkim zaangażowanym w zmianę mojego życia poprzez ten film."
Widząc powyższy plakat, Georgie Henley skomentowała:

"Proszę, możemy też zwyczajnie docenić moje zaangażowanie w popisywaniu się pozycją księcia kaspiana"

Jedna z fanek obserwując wpis Bena Barnesa, wstawiła tweeta ze zdjęciem figurki, pisząc:

"10  lat od tego wstrętnego potwora"

Aktor odpowiedział jej na ten komentarz:
 
"Najgorsza figurka świata??! Widział ktoś gorszą? Ktokolwiek? Gdziekolwiek? Kiedykolwiek?"
Cóż, miło ze strony aktorów, że skomentowali to 10-lecie. Cudowną jest myśl, że podobnie jak my przeżywaliśmy Narnijskie przygody, tak oni przeżyli niesamowite chwile na planie. Mi osobiście do oczu ciśnie się łza wzruszenia i radości, a jedyne co mogę w tym momencie dodać to słowa Reginy Spector, z utworu "The Call":
"Wrócę gdy mnie zawołasz, nie muszę mówić żegnaj".

Komentarze

Popularne posty