"SREBRNE KRZESŁO" BĘDZIE OSTATNIM FILMEM JOE JOHNSTONA

Niedawno informowałem was o tym, że Joe Johnston planuje rozpocząć filmowanie czwartej części "Opowieści z Narnii" zimą 2018. Teraz wiadomo też, iż będzie to ostatni projekt reżysera. Dla tych więc, którzy się spodziewali, że nowy reżyser wytrwa w kręceniu nowych filmów z serii, muszę rozczarować. Inną rzeczą natomiast jest to, że Joe Johnston rzucił nam trochę światła na proces realizacyjny "Srebrnego krzesła". Zapytany czy mógłby "powiedzieć coś więcej, przyznał:
 
 
"Wykonanie filmu zajmie kilka lat. Nie ma nawet szans by zacząć wcześniej niż w zimie następnego roku, znajdziemy się w Nowej Zelandii w South Island, gdzie wówczas będzie lato. A potem post-produkcja i efekty specjalne potrwają kolejny rok, więc będzie to 2019. Myślę, że jestem teraz gotowy do zrobienia czegoś innego."
 
Tak więc, spoglądając na harmonogram reżysera, można stwierdzić, że "Opowieści z Narnii: Srebrne krzesło" pojawi się dopiero pod koniec 2019 roku, bądź na początku 2020. Kręcenie filmu zajmuje bowiem trochę czasu (od 3-do 5 miesięcy) a okres post produkcji, to kolejny rok. Cóż, przyjdzie nam jeszcze trochę zaczekać, ale jest już bliżej, niż dalej :)

 

Komentarze

  1. Jeju tyle na to czekałam i serio płakałam że nadal tego nie ma a teraz sie mega cieszę że bd w 2020 prawdopodobnie na początku już sie nie mg doczekać zwiastunu. Tylko pewnie kolejne części też bd podzielone na tyle lat;((( ale mam taką cichą nadzieje że co roku bd i bd mogła sb obejrzeć wreszcie bd mogła sb obejrzeć wszystkie części mam nadzieje że 4 część odniesie sukces i że nie bd problemu z realizacją dalszych części i że też niebawem bd mogli je obejrzeć jeju już nie mg sie doczekać .����

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty