DAVID MAGEE ODPOWIADA NA PYTANIA FANÓW

Hej, jako, że są dzisiaj mikołajki, i obchodzimy święto Mikołaja z Miry, postanowiłem przygotować dla was małą niespodziankę. Jest to mini "wywiad" ze scenarzystą "Srebrnego Krzesła". Część pytań, powstała z waszej inicjatywy. Oczywiście, nie wszystkie się tu dzisiaj znajdą, ale na pewno pojawią się w niedalekiej przyszłości. A tymczasem...
 
 
JA: Czy Eustachy musi mieć w nowym filmie 12 lat? Przecież 9-letniego Eustachego, grał 16-letni aktor. Czy nie można przenieść akcji z gimnazjum do liceum?
DM: "Srebrne krzesło" dzieje się rok po wydarzeniach z Narnii 3 (w książkach). My już go postarzyliśmy, czyli zrobiliśmy z niego 12-latka.
JA: Czyli nie ma zbyt wielkich szans na powrót Willa Poultera?
DM: Nie rozpoczęliśmy jeszcze castingu, ale Eustachy ma 12 lat. Poulter wykonał świetną robotę, ale on ma teraz 23 lata i mierzy ok. 188 centymetrów wzrostu, więc prawdopodobnie nie.
JA: Czy jest szansa, że Andrew Adamson wyreżyseruje film? Czy jeszcze w tym roku, dowiemy się kto wyreżyseruje film?
DM: Kiedy wszyscy dowiedzą się o reżyserze, wtedy dopiero, będzie wolno mi o nim mówić. To wszystko co mogę powiedzieć.
JA: Jest szansa że WETA, będzie tworzyć dekoracje do "Srebrnego Krzesła"?
DM: Bardzo możliwe. Wszystko zależy od tego gdzie będziemy kręcić film.
JA: Czy "Srebrne Krzesło" będzie mroczniejsze niż "Podróż "Wędrowca do Świtu"?
DM: Trudno powiedzieć jak bardzo ten film będzie mroczny lub nie. Tutaj decydujący wpływ mają dyrektor i projektanci.
JA: "Srebrne krzesło" jest mroczniejsze, niż pierwsze książki, stąd moje pytanie. A czy pierwsze trzy filmy będą miały ponowny pokaz w kinie?
DM: Nie mam pojęcia. Nie zajmuję się tym.
JA: Czy Harry Gregson-Williams będzie wykonywał muzykę do "Srebrnego Krzesła"?
DM: Nie mam pojęcia. Nie ogłosiliśmy jeszcze reżysera. Te decyzje następują o wiele później.
JA: A czy w "Srebrnym krześle" będzie jakiś pomost do "Ostatniej bitwy"?
DM: Sen Ojca Czasu jest motywem występującym w obu powieściach, natomiast nie wiem, ile te sceny dostaną czasu ekranowego.
JA: Spoglądasz na postać Błotosmętka jak na optymistę czy pesymistę?
DM: Błotosmętek wyobraża sobie najgorsze, co może się zdarzyć, więc jeśli zdarzy mu się być na przegranej pozycji, jest na nią przygotowany, a jeśli nie, jest mile zaskoczony.
JA: Czy Julia pozostanie w tym samym wieku, taka jak jest w książce, czy będzie wykreowana na starszą?
DM: Tak, pozostanie mniej więcej w tym samym wieku.
JA: Dziękuję za odpowiedź :)
Niektóre pytania, pochodzą od innych fanów, jednakże większość z nich pochodzą od nas :) Jedna z fanek zapytała się też Pana Magee, "czy film w ogóle powstanie?" (Widać, bardzo jest zniecierpliwiona). Scenarzysta odparł, że praca nad filmem przebiega w bardzo szybkim tempie, tak więc mamy powód do radości! Modlę się też, by Will Poulter, Adamson i Williams powrócili do projektu. Mam nadzieję, że ten niewielki wywiad, sprawił wam trochę radości w tym dniu, i podsycił ciekawość na kolejne wiadomości związane z filmem "Srebrne krzesło". Być może dowiemy się czegoś więcej w niedalekiej przyszłości. :)
 

Komentarze

Popularne posty