DOUGLAS GRESHAM ZAPEWNIA ŻE POWSTANĄ KOLEJNE CZĘŚCI "OPOWIEŚCI Z NARNII"

Ostatnio słyszeliśmy od pana Greshama, że jego ulubioną postacią w "Srebrnym Krześle" jest Błotosmętek, zaś ja opublikowałem post dotyczący kolejności ekranizacji. Dzisiaj Douglas Gresham, ma dla nas nową ekscytującą wiadomość. Co lepsze -  nowe wideo-clipy, są udostępniane co tydzień, a nie jak wcześniej w obrębie 3 tygodni.
Najnowszy clip dotyczy tego... czy powstaną pozostałe części serii C.S. Lewisa (nie wliczając już "Srebrnego Krzesła" oczywiście).
Oto wypowiedź:
"Mam nadzieję, a wręcz czasem rozpaczliwą, że będę żyć na tyle długo aby zekranizować pozostałe 3 książki. Często modlę się o to. Ale mam już 70 lat i nie wiem jak długo jeszcze będę żył. Mamy jeszcze do zrobienia "Konia i jego chłopca", "Siostrzeńca Czarodzieja", który jest moją ulubioną częścią serii, i już nie mogę się doczekać produkcji nad nim. No i oczywiście "Ostatnia Bitwa" Ale czy uda nam się to wszystko zrobić za mojego życia, tego nie wiem. Natomiast jestem pewien, że prędzej czy później, wszystkie zostaną przeniesione na duży ekran".
 
Tak! Tak bardzo się cieszę, że Gresham już snuje plany na temat kontynuacji serii, a jednocześnie modlę się by pozwolono mu żyć na tyle długo, aby doprowadził tę serię do końca. Więc krótko mówiąc sądzę, że ze względu na wiek i wygląd aktorów, po "Srebrnym Krześle" powstanie "Ostatnia Bitwa", potem "Koń i jego chłopiec", kończąc na "Siostrzeńcu Czarodzieja".
Jeśli chcecie obejrzeć wywiad wejdźcie na oficjalną stronę Narnii na fb.
"Srebrne Krzesło" będzie miało premierę prawdopodobnie w 2017 roku w grudniu.
 
 
 

Komentarze

Popularne posty