JULIA POLE W FILMIE "SREBRNE KRZESŁO"

Ostatnio słyszeliśmy sporo o "restarcie serii" filmowej "Narnii". Choć produkcja jest kontynuacją filmu z 2010 roku, to tworzona jest przez zupełnie nowy zespół. Kilka dni temu, dwóch użytkowników Twittera zadało pytania scenarzyście "Srebrnego Krzesła" Davidowi Magee. Na oba scenarzysta odpowiedział, a ich treść brzmi:
"Co sądzisz o postaci Julii? Zawsze wyobrażałam ją sobie, iż jest ona bardziej dojrzała, jak na swój wiek. Chodzi głównie o jej podejście do pewnych spraw."
David Magee: Zgadzam się z tym. Spędziliśmy dużo czasu, rozmyślając nad tym jakie było życie Julii zanim trafiła do Narnii, dając tym samym kontekst do jej dojrzałości.
Drugie zaś pytanie brzmiało następująco:
"Pisząc scenariusz "Srebrnego Krzesła" kto był twoim ulubionym bohaterem i dlaczego?
David Magee: Trudno wybrać. Spędziłem wiele czasu rozmyślając o Julii, uwielbiam to jak Eustachy dojrzewa. Czasem też wyobrażając sobie głos Błotosmętka, zaczynałem się śmiać.
 
Cóż, podoba mi się pomysł z rozwinięciem postaci Julii, tym, co sprawiło że stała się tym kim się stała. Takie rozwinięcia są według mnie jak najbardziej wskazane, podobnie jak w filmie "Lew, czarownica i stara szafa" widzimy w pełni relację między rodzeństwem Pevensie. Jest ona bardzo autentyczna, podczas gdy w książce, nie skupiamy się na niej za bardzo.
Jak dotąd nie wiadomo kto wcieli się w rolę Julii. Z nieoficjalnych stron i propozycji aktorek według mnie najlepszą kandydatką do tej roli jest Elle Fanning.
 
Aktorka skończy w tym roku 18 lat. Oczywiście według mnie Elle tworzyłaby z Poulterem świetną parę bohaterów, jednakże jeśli twórcy zdecydują się na zatrudnianie młodszych aktorów to prawdopodobnie i Elle w nim nie wystąpi. Jednakże, chciałbym by odtwórczyni Julii była bardzo podobna do Fanning. Film będzie miał premierę prawdopodobnie w grudniu 2017.
 

Komentarze

  1. Witajcie koledzy, miłe słowa pisania i skrupulatne zachęty
    to miejsce, naprawdę cieszę się przez te. https://budtrader.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty