DOUGLAS GRESHAM PODEKSCYTOWANY, MOŻLIWOŚCIĄ ZOBACZENIA BŁOTOSMĘTKA W "SREBRNYM KRZEŚLE"

Ostatnio David Magee został zapytany, kto jest jego ulubioną postacią w "Srebrnym Krześle" Teraz i producent filmu - Douglas Gresham odpowiada na to pytanie w najnowszym video-clipie:
"Postacią, którą jestem najbardziej podekscytowany filmując "Srebrne Krzesło" jest Błotosmętek. Błotosmętek to unikalny bohater, a także przedstawiciel unikalnego gatunku. Wszystkie karły lub inne postacie, które znajdują się w Narnii, pochodzą z mitologii i legend. Ale Błotosmętek jest błotowijem. Błotowije są jedynym gatunkiem, które wymyślił "Jack" (C.S.Lewis) poprzez swoją wyobraźnię i pomysłowość. A zainspirował się on, starym ogrodnikiem, którego mieliśmy w Kilns w Oxfordzie. Na pierwszy rzut oka, wydawał się bardzo srogim facetem i pesymistą, ale tak naprawdę to był wielkim optymistą. Nazywał się Fred Paxford. Więc Błotosmętek jest facetem, którego naprawdę chcę zobaczyć na ekranie. Już nie mogę się doczekać."
 
Cóż, Błotosmętek to na pewno jedna z najbardziej charakterystycznych postaci w "Srebrnym Krześle". Ciekawi mnie tylko to czy cała postać będzie wygenerowana komputerowo, czy może będzie to aktor z ukształtowanym ciałem błotowija. Według mnie druga opcja wydaje się być lepsza, gdyż Botosmętek zrobiony całkowicie za pomocą efektów komputerowych nie wyglądałby już tak realistycznie, zwłaszcza przy postaciach Julii i Eustachego.
Nowy filmik udostępniony przez stronę Narnia.com może być jednym z wielu, które nadejdą w kolejnych tygodniach. Ostatni video-clip został opublikowany w grudniu ubiegłego roku. Teraz jest to nowa część nowego wywiadu na temat filmów. Jeśli o mnie chodzi mam nadzieję że Dauglas wyjaśni wkrótce całe to zamieszane z "restartem" i powie coś nie coś na temat obsady.

Komentarze

Popularne posty