"SREBRNE KRZESŁO" REBOOTEM CZY SEQUELEM? - WYWIAD Z MARKIEM GORDONEM

Mamy nowe wiadomości na temat Narnii. Jednakże nie są to wiadomości...do końca dobre. Dlaczego? Zaraz się przekonacie. Strona Collider, opublikowała mały wywiad z Markiem Gordonem, producentem najnowszej części "Opowieści z Narnii".
 
 
Nowy producent Narnii, zapytany o to, na jakim etapie rozwoju jest nowy film odpowiedział:
"Mamy nadzieję, że uda nam się zrobić ten film bardzo szybko. Jesteśmy bardzo podekscytowani".
Jednakże, strona Collider sugeruje, że może to nie być kontynuacja, a reboot serii... :(
Mark Gordon zaś, zapytany o to, czy planują kogoś zatrudnić ze starej obsady, odpowiedział:
"Nie, to wszystko będzie nową serią. Wszystko nowe. Nowi bohaterowie, reżyserzy i cała nowa ekipa, którzy się tym zajmą".
Teraz moje pytanie - CO? Nowi reżyserzy?! Nowa ekipa?! Sorry, ale mam uprzedzenia co do tych "nowych reżyserów" Nie wyobrażam sobie tego filmu bez powrotu Adamsona, czy Harrego-Gregsona Williamsa jako kompozytora. Zmiana reżysera i kompozytora już nie wyszła na dobre w "Podróży "Wędrowca do Świtu"" Po za tym reboot?! Mam nadzieję że to chory żart. To tak jakby nakręcić "Władcę Pierścieni" a do "Hobbita" dać zupełnie nową obsadę. To po porostu niszczenie dzieciństwa! Przepraszam za moje żale, ale ja dorastałem na tych filmach, pamiętam jako -7 latek oglądałem 1 część w kinie. Jednakże jak podaje Collider - jest w tym, też światło nadziei. Gordon wyjaśnił później, że nie zamierza, zmieniać wizerunku znanych postaci, ale będzie po prostu, wielu nowych bohaterów z krainy Narnii. Czyli np. Błotosmętek, Świecopuch, Pani w Zielonej Szacie itd.
Szczerze mówiąc, miałem obawy...a teraz jestem w pod-depresyjnym stanie. Nie wyobrażam sobie by ktoś inny mógł zagrać - Kaspiana, Eustachego, Zuchona, czy choćby...innego wizerunku Aslana!! Nie...szczerze, liczę na to, że jeśli to prawda, to Douglas Gresham  da nam jakiś tego ogólny wizerunek, bo myślę, że albo Gordon mówiąc o obsadzie miał na myśli "bez rodzeństwa Pevensie" i "bez wielu znanych bohaterów"...albo...
 Film prawdopodobnie zostanie wydany w 2017 roku, w grudniu.
 

Komentarze

  1. O Boże, nie, tylko nie całkiem nowa ekipa 😭

    OdpowiedzUsuń
  2. A moim zdanie dobrze, może tym sposobem odświeżą Narnie
    Dadzą jej nowe tchnienie .
    Nowy reżyser to nowe pomysły .

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja myślę, że trzeba dać szansę nowemu. Myślę, że zmiana wizerunku Aslana raczej nie wchodzi w grę. To co zmartwiło mnie w powyższym artykule to ostatnie zdanie "Film prawdopodobnie zostanie wydany w 2017 roku, w grudniu.". Mam nadzieję, że film ukaże się jednak nieco szybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety film nie może się ukazać przed 2017 rokiem, ze względów prawnych. Niedługo po wydaniu 3 części Narnii, rozpoczął się 7 letni okres moratorium - a to oznacza, że nowy film nie może wyjść wcześniej, nawet jeśli robi go inna firma.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty