NIEOFICJALNY POST DOTYCZĄCY CASTINGU "SREBRNE KRZESŁO" - DYWAGACJE

Pozwoliłem sobie na taki post, bo jestem ciekawy waszych sugestii i propozycji. 
1. WILL I ELLE
 
Eustachy Scrubb
Jak już wcześniej wspominałem w jednym z postów, nie może być mowy żeby ktoś zastąpił Willa w roli Eustachego. Ten gość jest po prostu do tej roli stworzony. Fakt że latka lecą, ale po nim tego w ogóle nie widać. A ponieważ wiek bohaterów w "Podróży "Wędrowca do Świtu"" nie przystaje do książkowego (Eustachy w filmie ma około 14 lat, a w książce 9) to myślę, że nic się nie stanie, jak 20- paroletni Will ponownie wcieli się w rolę kuzyna rodzeństwa Pevensie.  
Julia Pole 
Teraz pomówimy o Julii. Niedawno byłem na filmie "Czarownica", w którym występowała Elle Fanning. Cóż, jeśli o mnie chodzi, to ja właśnie taką wyobrażałem sobie Julię Pole - jasnowłosa dziewczyna o niebieskich oczach. Według mnie, to jest strzał w dziesiątkę.   
2. POZOSTAŁA CZĘŚĆ OBSADY
 
Książę Rilian
Jak na mój gust, to rolę Riliana powinien przyjąć Jamie Campbell Bower. Aktor ma obecnie 25 lat. Facet jest mniej więcej w wieku księcia.  
Zielona Czarownica
Według mnie rolę Zielonej Czarownicy powinna przyjąć Tilda Swinton. I od razu mówię, że nie mam na jej punkcie fioła. Nie. Po prostu uważam, że będzie to bardzo zgodne z trzecim filmem. Ci którzy oglądali, zapewne pamiętają, że Czarownica (Tilda Swinton) pojawiała się w postaci zielonej mgły. Teraz mogła by pojawić się znowu, jako siła, która nie została całkowicie pokonana, i która powoli szykuje się do wojny by zdobyć Narnię.
Niedawno w jednym z postów wspominałem, że Tilda Swinton bardzo chciała by zagrać w "Siostrzeńcu Czarodzieja" Ciekawe czy chciałaby zagrać w "Srebrnym Krześle"
Błotosmętek
Być może dla niektórych ten wybór wyda się nieodpowiedni, ale sądzę że gdyby dorobiono Benedict'owi Cumberbatch'owi zmarszczki, słomiany, szpiczasty kapelusz i strój błotowija byłby idealny.
Karzeł Zuchon
Jak wiadomo w rolę Zuchona w "Księciu Kaspianie" wcielił się Peter Dinklage. Wiemy też, że w "Srebrnym Krześle" Zuchon to już stary na wpół głuchy karzeł. Nie widzę przeszkód by powrócił do tej roli.
Drinian
W trzeciej części filmu "Opowieści z Narnii" pojawia się taka postać jak Drinian. Grany jest przez Gary'ego Sweet'a. Nie ukrywam, że chciałbym go zobaczyć w "Srebrnym Krześle" jako że, jego bohater również tam występuje.
Liliandil - córa Ramandu
Laura Brent zagrała w "Podróży "Wędrowca do Świtu"" Liliandil - córkę gwiazdy. W "Srebrnym Krześle" wiemy, że jest żoną Kaspiana i matką Riliana. Nie lubię gdy zmieniają aktorów dlatego mam nadzieję ujrzeć Laurę Brent w najnowszej części "Opowieści z Narnii".
Król Kaspian X
Tak samo jak w przypadku Willa Poultera, tak i teraz uważam że Ben Barnes jako Kaspian po prostu wymiata. Ta twarz, oczy. Wszystko mi pasuje. Nie ma żadnych zgrzytów. W "Srebrnym Krześle" Kaspian jest starym i sędziwym królem. Gdy umiera odchodzi na Górę Aslana i  tam przeobraża się w młodzieńca. Jeśli idzie o film... cóż, mogli by Barnesowi zafundować ostrą charakteryzację, by jego ładna buźka pokryła się zmarszczkami, a on sam przypomniałby osiemdziesięciolatka. Jeśli idzie o tą przemianę w młodzieńca to sądzę, że jeszcze na takiego teraz wygląda. 
Lew Aslan
Cóż, jeśli o to idzie, to jest mi wszystko jedno kto podkłada głos w wersji angielskiej. Po dziewięciu latach przywykłem do polskiego dubbingu. Jeśli w polskiej wersji językowej będzie podkładał ten sam koleś co w trzech poprzednich częściach to nie mam zastrzeżeń. No, poza jednym. Aslan ma wyglądać jak Aslan! Mam nadzieję, że nie zmienią bardzo jego wyglądu tylko dlatego, że Walden Media nie macza już w tym swoich łap!(CZEMU !!!! :(( )

Komentarze

  1. "Według mnie rolę Zielonej Czarownicy powinna przyjąć Tilda Swinton."
    Przykro mi, ale według mnie to kompletne nieporozumienie. Tilda Swinton, powinna powrócić w kolejnych częściach jako Jadis. Pani w Zielonej szacie to całkiem inna postać, więc według mnie głupotą byłoby dorabianie jakiegoś nowego, dziwnego powiązania z Jadis, które w książkach nie występuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz! :)
      Co do Tildy Swinton. I ja wiem i ty wiesz że Jadis z "Lwa czarownicy i starej szafy" a pani w zielonej szacie ze "Srebrnego krzeła" to dwie inne postacie. Ale ja biorę pod uwagę również to co widziałem w 3 części. Zielona mgła - zielona czarownica. Jest powiązanie. Jest też bardzo prawdopodobne że zagra. A tak z ciekawości kogo byś proponował do roli Zielonej czarownicy, i innych?

      Usuń
    2. Nie mam konkretnych typów co do obsady. Jestem jednak przeciwny obsadzaniu różnych postaci przez tę samą aktorkę - chyba, że za sprawą charakteryzacji będzie nie do rozpoznania, ale to już lekka przesada by była, bo przecież gra postać wizualnie zbliżoną do człowieka (co innego, gdy ktoś gra np. rycerza i jednocześnie jakiegoś minotaura ;) ). Już i tak wystarczająco film odbiega od książki w niektórych drobnych sprawach - po co dodatkowo wprowadzać zamieszanie wokół Pani w Zielonej Szacie. Jest mnóstwo aktorek, jedne lepsze, inne gorsze, ale z pewnością można wybrać do tej roli kogoś innego.

      Usuń
    3. Ok. Zresztą to tylko spekulacje. Jak będzie? Mam nadzieję że się niedługo dowiemy. Co do zmian między filmem a książką - na blogu jest temat: Rozwinięte wątki w filmie. Ja w przeciwieństwie do niektórych lubię dodatkowe wątki pojawiające się w filmach, jeśli nie zamazują przesłania ma się rozumieć.

      Usuń
  2. Ja bym chciał w roli zielonej czarownicy Evę Green :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet fajnie by wyglądała by w roli Zielonej Pani. Tylko przemalować jej włosy i trochę ucharakteryzować twarz. :-)

      Usuń
  3. wesolazuza12wp.pl30 marca 2018 08:03

    Uważam że można by było dać inną aktorkę na role pani w zielonej sukni

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty